تصادف دو ناو انگلیسی در خلیج فارس-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

تصادف دو ناو انگلیسی در خلیج فارس

دو ناو «مین‌روب» نیروی دریایی انگلیس در آب‌های خلیج فارس با هم تصادف کردند و یکی از آنها راهی تعمیرگاه شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 20
کد خبر: ۲۲۴۱۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، کشتی مین روب «اچ‌ام‌اس چیدینگفولد» نیروی دریایی انگلیس با کشتی مین‌ یاب «اچ‌ام‌اس بنگور» این کشور که در ساحل بحرین لنگر زده بود، تصادف کرد.

 

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارش داد که این تصادف روز پنجشنبه هفته گذشته رخ داد. هنوز معلوم نیست چه زمانی اچ‌ام‌اس بنگور  بار دیگر بتواند به ماموریت برگردد و هیچ جدول زمانی برای بازگشت آن اعلام نشده است.

 

به روایت این رسانه، این ناو انگلیسی برای انجام ماموریت در خلیج فارس حضور دارد و «این گاف می‌تواند عملیات بریتانیا در خلیج (فارس) را در این برهه حیاتی به خطر بیندازد».

 

در نتیجه این تصادف سوراخی بزرگ در بدنه کشتی اچ‌ام‌اس بنگور  ایجاد شد اما کسی از خدمه زخمی نشد. بنگور یکی از هفت کشتی مین یاب نیروی دریایی انگلیس است و ۳۹ خدمه دارد./ فارس 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار